Semesterdag -4 (eller 4), den 10 juli 2014

Klockan närmar sig 01:00 och jag är fortfarande uppe -- jag tolkar det som att det är en träning inför semestern. Imorgon ska jag dessutom träna på att städa ett skrivbord så att jag även kan ta mig an den semestersysslan här hemma nu när det bara är en arbetsdag kvar.

 

Något annat semesterkompatibelt har annars inte inträffat idag. Inte mer än att jag funderat lite på om advokater verkligen äter med stämgaffel? Eller om det är sant att Luke Skywalker blev biten av en fisk som barn och därför blev en gädd-aj? Eller om Hulken är den minst sedda filmen på bio eftersom att alla gick när det blev grön gubbe?

 

Snart börjar bloggen på riktigt.

 


Kommentarer
Postat av: kenneth wilkens

jag väntar med iver...

2014-07-11 @ 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0